Tuesday, April 24, 2012

TESTIMONI KULIT MUKA BERJERAWAT, LIANG ROMA TERBUKA & SENSITIF

testimoni kulit jerawat liang roma terbuka sensitif

Nama :  Pn. ZaZa
h/p : – 013 9451676
 Sebagai wanita, saya sangat mementingkan kecantikan. Sebab itulah saya memakai pelbagai produk sebelum ini. Kebanyakan produk yang saya pakai hanya memberi kesan untuk jangkamasa pendek sahaja. Apabila saya berhenti memakainya walapun sekejap, masalah akan timbul balik terutamanya jerawat seperti yang anda lihat pada gambar saya. Di samping itu muka saya berasa tidak selesa terutamanya apabila terdedah pada matahari.  Saya tidak tahu sebenarnya itu adalah tanda-tanda  produk-produk yang saya pakai sebelum ini mempunyai racun kimia.
   Syukur alhamdulillah , sejak akhir-akhir ini, surat khabar, tv dan lain-lain lagi banyak mendedahkan betapa banyaknya kosmetik beracun yang dijual di salon-salon. Inilah juga puncanya kenapa ramai orang ramai tertipu. Melalui akhbar, saya mendapat tahu bahawa kosmetik beracun ini bukan sahaja akan merosakkan wajah sekiranya kita lama memakainya, malah ia boleh menyebabkan kanser kulit, wajah akan menjadi cepat tua, merosakkan hati, buah pinggang, membahaya pada bayi dalam kandungan dan banyak lagi risiko yang merosakkan kesihatan. Dengan pendedahan ini saya menjadi takut dan mencari produk yang betul-betul selamat. Akhir saya mengguna U-NICE BEAUTY setelah disyorkan oleh ramai kawan  yang telah menggunakannya. Mereka sangat berpuas hati. Termasuk saya dan anda juga. Percayalah! Kini saya telah menjadi PENGEDAR U-NICE di Kelantan.

(***Disclaimer : Testimoni/kenyataan di atas adalah benar dan dari pengguna sebenar produk U-Nice. Namun hasil berbeza mengikut keadaan kulit, kesihatan dan penggunaan pengguna. Elakkan/ hentikan segera sebarang penggunaan produk kosmetik beracun kerana ia boleh meninggalkan kesan sampingan seperti kulit makin sensitif/ jeragat makin tebal/ jerawat makin teruk. )




❤❤❤Nasihat Unice Beauty ❤❤❤ ^_^

IKUTI 5 LANGKAH MUDAH di bawah bagi mengatasi masalah kulit, TERJAMIN BERKESAN !

1. ✔Elakkan penggunaan produk yang mengandungi bahan kimia berbahaya /beracun.
⇩⇩⇩
2. ✔Dapatkan produk yang betul-betul sesuai dengan jenis & masalah kulit anda.
⇩⇩⇩
3. ✔Kemudian, dapatkan nasihat produk.
⇩⇩⇩
4. ✔Pastikan guna satu set lengkap dengan cara penggunaan produk yang betul.
⇩⇩⇩
5. ✔Jika anda telah ikuti 4 langkah di atas, langkah seterusnya anda hanya perlu gunakan secara konsisten & beri masa sekurang-kurangnya 3 bulan untuk rawatan & pencerahan, paling lama 6 bulan. ( tempoh yang normal untuk skin care selamat ).


* Selepas anda lalui tempoh rawatan dan pencerahan dengan sabar & yakin, kulit anda akan jadi bersih dan licin semula dan BEBAS dari segala masalah kulit !



♥♥♥ ANDA BERMINAT UNTUK DAPATKANNYA ? ♥♥♥
SMS /Whatsapp ☛ 019-3204611 ( Cik Nin )

ATAU

PM U-Nice Beauty di FACEBOOK ☛ KLIK PM U-Nice Beauty
* Produk U-Nice Beauty sesuai untuk semua usia, lelaki dan wanita.

No comments:

Post a Comment