Thursday, April 26, 2012

TESTIMONI KULIT BERJERAGAT, KUSAM, KESAN PRODUK HIDROKUINON serta BERJERAWAT

testimoni kulit berjeragat kusam kesan produk hidrokuinon



Nama : Azizah bt Jaafar
h/p : 013 9820146
Kulit muka saya menjadi semakin kusam dan berjeragat serta jerawat mula timbul selepas saya berhenti memakai satu produk. Saya diberitahu oleh stokis bahawa produk tersebut pasti mempunyai hidrokuinon. yang berbahaya .Beliau mencadangkan saya memakai produk ini dengan lengkap dan menunjuk  cara memakainya dengan betul.Semasa memakai produk ini, saya berasa sungguh selesa, sejuk dan menyegarkan. Anda boleh cuba dan  merasainya sendiri.
   Selepas 3 bulan, wajah saya pulih tanpa jerawat dan kembali cerah. Tiada lagi jeragat yang hodoh. Saya berasa sangat  gembira kerana dipuji oleh keluarga dan rakan-rakan. Saya menasihati pengguna supaya menggunakan produk ini kerana ia telah terbukti berkesan merawat masalah kusam, jeragat dan jerawat saya. Lagipun produk ini disahkan selamat oleh Kementerian Kesihatan Malaysia. Kenapa masih ragu-ragu lagi? Cubalah sekarang.


(***Disclaimer : Testimoni/kenyataan di atas adalah benar dan dari pengguna sebenar produk U-Nice. Namun hasil berbeza mengikut keadaan kulit, kesihatan dan penggunaan pengguna. Elakkan/ hentikan segera sebarang penggunaan produk kosmetik beracun kerana ia boleh meninggalkan kesan sampingan seperti kulit makin sensitif/ jeragat makin tebal/ jerawat makin teruk. )




❤❤❤Nasihat Unice Beauty ❤❤❤ ^_^
IKUTI 5 LANGKAH MUDAH di bawah bagi mengatasi masalah kulit, TERJAMIN BERKESAN !
1. ✔Elakkan penggunaan produk yang mengandungi bahan kimia berbahaya /beracun.
⇩⇩⇩
2. ✔Dapatkan produk yang betul-betul sesuai dengan jenis & masalah kulit anda.
⇩⇩⇩
3. ✔Kemudian, dapatkan nasihat produk.
⇩⇩⇩
4. ✔Pastikan guna satu set lengkap dengan cara penggunaan produk yang betul.
⇩⇩⇩
5. ✔Jika anda telah ikuti 4 langkah di atas, langkah seterusnya anda hanya perlu gunakan secara konsisten & beri masa sekurang-kurangnya 3 bulan untuk rawatan & pencerahan, paling lama 6 bulan. ( tempoh yang normal untuk skin care selamat ).

* Selepas anda lalui tempoh rawatan dan pencerahan dengan sabar & yakin, kulit anda akan jadi bersih dan licin semula dan BEBAS dari segala masalah kulit !

♥♥♥ ANDA BERMINAT UNTUK DAPATKANNYA ? ♥♥♥
SMS /Whatsapp ☛ 019-3204611 ( Cik Nin )

ATAU

PM U-Nice Beauty di FACEBOOK ☛ KLIK PM U-Nice Beauty

* Produk U-Nice Beauty sesuai untuk semua usia, lelaki dan wanita.



No comments:

Post a Comment